خرید برنج عمده

13/خرداد/1397 منابع ومقالات بدون دیدگاه

خرید برنج عمده: درحال حاضر قیمت برنج در بازارهای مختلف نسبت به قیمت عمده فروشی آن در بازار مبدا که کشت برنج در ان انجام می شود از جمله شهرهای شمالی حدود چندین درصد گران‌تر می باشد.

اکنون در بازار خرده فروشی قیمت ها نسبت به بازار عمده فروشی بسیار متفاوت می باشد، برخی از افراد نیز برای کسب درامد بیشتر برنج های مرغوب را با ارقام نامرغوب ترکیب نموده و ان را به اسم برنج با کیفیت به فروش می رسانند.

برای حذف واسطه ها باید از عمده فروشی برنج را خریداری نمود تا بتوان تشخیص برنج مرغوب را از برنج نامرغوب به درستی انجام داد.کارخانه شالیکوبی امین با برند ایران رایس میل ارائه دهنده فروش عمده برنج های مرغوب شمالی می باشد.

خرید برنج عمده

با خرید از کارخانه شالیکوبی امین با اطمینان خاطر می توانید علاوه بر برخورداری از تخفیفات لیست خرید برنج ،در هزینه ها نیز کاهش داشته باشید و همچنین محصول را درب منزل و بدون واسطه دریافت نمایید.

قدرت خرید برنج

از تجربیات کارخانه این را نشان داده است که معمولا افراد قدرت خرید برنج به صورت عمده را ندارند ، و تمایل به خرید برنج در زمان برداشت محصول دارند یا اصطلاحا (هر محصولی را در فصل خود خریدمی نمایند)

برای اینکه بتوانند برنج مرغوب و با کیفیت را بدون واسطه از درب کارخانه تحویل گرفته و درب منزل دریافت نمایند اقدام به خرید به صورت خانوادگی و فامیلی نموده و هر کدام از اقوام مقدار مورد نیاز خود را تقاضا داده و به صورت اتن یا چند تن با یک سفارش  و یا چند سفارش ،اقدام به  خرید می نمایند.

قیمت خرید عمده برنج چقدر است؟

عوامل زیادی بر روی قیمت برنج عمده تاثیرگذار هستند.بر حسب نوع برنج و میزان خرید قیمت تمام شده متفاوت است.  بالاترین قیمت برنج مربوط به برنج دم سیاه و سپس برنج هاشمی می‌باشد و برنج طارم هاشمی پس از این ۲ نوع قرار می‌گیرد و برنج‌ فجر، برنج شیرودی و برنج ندا که جزو برنج‌های پرمحصول هستند قیمت پایین‌تری دارند.

خرید عمده برنج درجه یک

برنج یکی از مواد غذایی پر خاصیت بوده که در وعده ی غذایی ایرانیان نقش مهمی دارد. برنج ایرانی از مناطق شمالی کشت شده و پس از فرآوری و طی کردن مراحل پیشرفته، در بازار عرضه می شود. کاشت برنج ایرانی در چندین مرحله توسط شالیکاران انجام می شود به همین دلیل برنج ایرانی یکی از باارزش ترین ماده غذایی محسوب می شود.

برنج ایرانی در دو نوع کشت و برداشت شده که با یکدیگر متمایز می باشد.
• برنج کشت اول
• برنج کشت دوم

برنج کشت اول

زمان کشت این برنج از ابتدای فروردین تا خرداد ماه انجام شده و با توجه به مکان کشت زمان برداشت آن متغییر بوده و از مرداد ما تا ابتدای شهریور می باشد. این برنج سالم بوده و در هنگام کاشت آن از مواد سمی کمتری استفاده شده است.

برنج کشت دوم

پس از برداشت برنج کشت اول، مجدد کشاورزان زمین را شخم زده و مجدد بذر برنج را در زمین می کارند. برنج کشت دوم در آبان ماه برداشت می شود. این برنج خوش عطر و خوش پخت و ظاهر آن درشت تر است.

مزیت خرید عمده برنج قهوه ای

برنج قهوه ای از مواد غذایی کامل محسوب شده و سرشار از فیبر، ویتامین های ب، منگنز، آهن و… بوده .
• کاهش دهنده ی التهاب بدن
• کنترل کننده ی قند خون
• کاهش ابتلا به بیماری قلبی و عروقی

مزیت خرید عمده برنج سفید

پرفروش ترین و پر مصرف ترین انواع برنج بوده که دارای خواص زیادی از جمله:
1. فیبر کم مناسب بیماری های گوارشی
2. مبنع خوب از کربوهیدارت

 

برچسب ها: خرید برنج از عمده فروشی خرید برنج بدون واسطه خرید برنج از شالیکوبی امین خرید برنج با قیمت ارزان خرید برنج عمده از کارخانه شالیکوبی خرید برنج عمده از شالیکوبی خرید برنج به صورت عمده خرید برنج عمده



دیدگاه
دیدگاه شما :