خرید برنج

10/بهمن/1396 منابع ومقالات بدون دیدگاه

 خرید برنج : برنج غذای اصلی تقریبا نیمی از مردم دنیاست . خواص تغذیه ای فراوانی دارد این دانه های سفید، جز گروه غذایی غلات هستند و شامل قندهای پیچیده می شوند که به تدریج در بدن آزاد شده و نیازهای بدن را تامین می کند.

 خرید برنج

معمولادر یک وعده غذایی از برنج استفاده می شود ولی انتخاب نوع برنج بستگی به میزان هزینه و میزان علاقه افراد می باشد برخی از خانواده ها برنج های دانه بلند خارجی را مصرف می نمایند که هزینه کمتری دارد و دانه ان قد می کشد .برخی از خانواده ها ترجیح می دهند برنج با کیفیت و ایرانی خریداری نمایند .

انتخاب نوع برنج

 خرید برنج  : انتخاب نوع برنج ایرانی یا خارجی به افراد بستگی دارد .برنج های خارجی که در ان ها برنج تقلبی نیز دیده شد ه است را نمی توان با اطمینان خریداری نمود.زیرا درباره نحوه کشت آن ها اطلاعی در دست نیست. قیمت ان ها  نیز از برنج های ایرانی کمترمی باشد.ولی برنج های ایرانی در بهترین مناطق آب و هوایی و برخی مناطق خاص کشت می شود از جمله منطقه کوهستانی چینوبا عرضه برنج چینو که دارای اب و هوای بسیار عالی می باشد. نوع بذر ، اب و هوا و خاک مناسب و همچنین نور در رشد برنج بسیار تاثیرگذار است.

 شالیکوبی دولتی آبادی با نام تجاری ایران رایس میل ، یک کارخانه تمام اتوماتیک با بروزترین تجهیزات در شهر علی آباد کتول استان گلستان واقع شده است. در صورت تمایل امکان ارسال نمونه برنج برای شما وجود دارد. از بهترین برنج شمال می توان به برنج طارم دم سیاه ، برنج هاشمی و برنج فجر، برنج شیرودی ، برنج ندا نام برد. برای خرید برنج شمال به آدرس سایت http://iranricemill.com/ مراجعه کنید.

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :