خرید برنج ایرانی

11/بهمن/1396 منابع ومقالات بدون دیدگاه

خرید برنج ایرانی : برای کاشت برنج در ایران زحمت فراوانی کشیده می شود و داشتن چندین عامل با هم بر مرغوبیت هر یک از ارقام برنج تاثیر گذار است ،اگر میزان آب رسانی به محصول کم باشد به اصطلاح زمین برای آبیاری خشک باشد دانه های برنج می ریزد و محصول به بار نمی نشیند و یا محصول کمتری برداشت می شود .

داشتن خاک حاصلخیز و اب و هوای مناسب برای رشد دهی دانه برنج نیز از دیگر عوامل موثر در برنج ایرانی مرغوب می باشد.

شالیکوبی امین ( ایران رایس میل  ) با داشتن بهترین مناطق اب و هوایی در شمال کشور وداشتن منطقه مناسب کشت ، راهنمای شما عزیزان در خرید برنج ایرانی مرغوب می باشد .

خرید برنج ایرانی

درایران، برنج جزیی از غذای مصرفی خانواده ها می باشد .در اکثر سفره های ایرانی می توان برنج را به عنوان یک وعده غذایی یافت .برنج ایرانی  محبوبیت خاصی را در بین خانواده ها دارد.برخی از ارقام برنج دارای عطر و بوی خاصی می باشد ، برخی دیگر عطر وطعم ندارند  ولی پخت عالی دارند .انتخاب نوع برنج باید با کسب اطلاعات کافی باشد ، البته برنج عالی که کیفیت خوب داشته و عطرو طعم خاص نیز داشته باشد به نسبت برنج های دیگر دارای قیمت بیشتری است .در اینجا میزان هزینه نمودن برای خرید برنج نیز مهم است .

 در صورت تمایل امکان ارسال نمونه برنج برای شما وجود دارد. از بهترین برنج شمال می توان به برنج طارم دم سیاه ، برنج هاشمی و برنج فجر، برنج شیرودی ، برنج ندا نام برد. برای خرید برنج شمال به آدرس سایت http://iranricemill.com/ مراجعه کنید.

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :