خرید برنج ایرانی

16/فروردین/1400 منابع ومقالات بدون دیدگاه

خرید برنج ایرانی : برای خرید برنج اولویت همه ما خرید برنج ایرانی است. برنج های ایرانی با توجه به عطر و طعم فوق العاده ای که دارد همیشه جایش در سبد خانوارهای  ایرانی محفوظ می باشد. فاکتور های مختلفی برای خرید برنج می توان در نظر داشت. درواقع خرید مهم ترین غذای هر ایرانی به طبع و ذائقه مشتری برمی گردد. از این رو انواع برنج ایرانی مانند برنج طارم، برنج هاشمی، برنج فجر، برنج قهوه ای و ... همواره مشتریان خود را دارند.

علاوه بر در نظر داشتن فاکتور های شخصی و سلیقه ای در خرید برنج شمال ، خرید از سایت های معتبر فروشگاهی نیز اهمیت دارد. از این رو فروشگاه اینترنتی برنج ایران رایس میل ( شالیکوبی دولت آبادی ) با سابقه درخشان در حوزه خرید و فروش برنج از کشاورز در خدمت شماست تا بهترین برنج ایرانی را با قیمت مناسب در سفره خود داشته باشید.

برای آگاهی از قیمت برنج ایرانی روز و همینطور مشاوره رایگان برای خرید برنج و همینطور ارسال نمونه برنج با ما تماس بگیرید.

خرید برنج ایرانی

انواع برنج ایرانی

مهم ترین قدم در خرید برنج ایرانی، آشنایی با انواع برنج ایرانی است. از انواع برنج ایرانی می توان به برنج های طارم، برنج هاشمی، برنج صدری، برنج دم سیاه، برنج قهوه ای، برنج فجر، برنج ندا، برنج امراللهی و ... اشاره نمود که هر کدام با توجه به محل کشت، شرایط آب و هوایی، نوع رسیدگی به شالیزار، سم و کودهای مصرفی و سایر فاکتورها عطر، طعم، مزه و کیفیت بخت متفاوتی دارند.

ارزان ترین برنج ایرانی

معمولا در خرید برنج برای رستوران ها، ادارات و سازمان ها از برنج فجر که با توجه به کیفیت آن قیمت پایین تری دار استفاده می کنند. خرید برنج فجر با توجه به قیمت پایین این برنج بین انواع برنج ایرانی صرفه اقتصادی دارد. برنج فجر گلستان نیز در بین انواع برنج فجر که در هر جای ایران کشت می شود نیز بهترین کیفیت را دارد.

گران ترین برنج ایرانی

برنج های ایرانی با توجه به محل کشت که در استان های شمالی است یا در سایر استان ها، قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال برنج بینام کشت دوم مازندران را گران ترین برنج شمال ایران می توان دانست. از سویی در همین شمال، برنج صدری دم سیاه گران ترین برنج گیلان می باشد. اما اگر بخواهید در یک پاسخ کوتاه گران ترین برنج کشت ایران را نام ببرید، برنج صدری دم سیاه را می توان گران ترین برنج ایرانی معرفی کرد.

خرید برنج ایرانی

بهترین برنج ایرانی

صحبت درباره بهترین برنج ایرانی نیازمند این است که ابتدا بدانیم منظور ما از بهترین چیست. بهترین برنج ایرانی می تواند بهترین برنج عطری ایرانی یا بهترین برنج ایرانی شمال کشور باشد. از این رو می توان انواع برنج ایرانی را بهترین برنج ایرانی دانست. مانند برنج قهوه ای که با توجه به طعم خوبی که دارد مورد استقبال همه مردم در کشورهای آسیایی است. در کل می توان بهترین برنج ایرانی را برنجی معرفی کرد که دانه هایی تقریبا یک اندازه، یک رنگ و با ظاهری نسبتا همسان دارد. البته خوش پخت بودن برنج نیز می تواند یک فاکتور برای خرید بهترین برنج ایرانی باشد که تقریبا انواع برنج شمال این فاکتور را دارند.

برنج شمال

از بهترین برنج های ایرانی، برنج شمال است که کیفیت پخت بالایی دارد و مردمان ساکن سایر استان های نز از آن استقبال می کنند. شمال کشور با داشتن زمین های حاصل خیز، وضعیت آب و هوایی مناسب و همه عوامل طبیعی که باعث تولید برنج شمال با این کیفیت می شوند، تولید کننده حجم زیادی از برنج کشور است.

قیمت برنج شمال

قیمت برنج شمال با توجه به استان محل کشت متفاوت است. در کل قیمت برنج شمال را باید با توجه به چند نکته که قابل توجه خریداران است در نظر رگفت. در خرید و فروش برنج شمال باید به رنگ برنج دقت شود. برنجی که تیره است به این معناست که برنج بسیار کهنه و قدیمی است که در قیمت برنج موثر است.

وجود دانه هایی با اندازه هایی بسیار مختلف در برنج نیز از مواردی است که در قیمت برنج شمال کشور موثر است. مقداری از برنج در فرآیند پوست گیری، بسته بندی و حمل و نقل می شکنند اما وجود دانه های برنج با اندازه های مختلف نشان از قاطی کردن برنج های مختلف به عنوان برنج باکیفیت شمال است. درصورتی که این نوع برنج ارزش قیمتی که برای برنج شمال باید در نظر گرفت را ندارند. از این جهت توصیه ما خرید برنج از شالیکوبی است که با ارتباط مستقیم با کشاورز می توانند بهترین برنج های شمال را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما برسانند.

خرید برنج ایرانی

خرید برنج از کشاورز

برای خرید برنج از کشاورز باید در استان هایی که برنج ایرانی کشت می شود سکونت داشته باشید و این مورد برای همه افراد ممکن نیست. از این رو ما در سایت فروش برنج آرتا رحیمی، همه نوع برنج ایرانی را از کشاورزان ایرانی خریداری کرده و در اندازه های دلخواه شما به فروش می رسانیم. با وجود سایت های فروش اینرنتی برنج ایرانی دیگر دغدغه دسترسی به کشاورز برای خرید برنج را ندارید.

خرید برنج ارزان اینترنتی

خرید برنج با کیفیت با وجود بازار دلالان بی وجدان کار سختی است. حال که به دنبال خرید برنج ارزان و با کیفیت هستید، کارتان دو چندان مشکل خواهد شد. بهترین اقدام برای خرید برنج ارزان اینترنتی شناسایی فروشگاه های اینترنتی و بررسی آن هاست. سپس به فروشگاه های معتبر و صاحب نام مراجعه کنید و با خیال راحت برنج مصرفی خود را تهیه کنید. سایت های زیادی به فروش اینترنتی برنج ایرانی مشغول هستند که از میان آن ها فروشگاه اینترنتی آرتا رحیمی از معتبرترین سایت های اینترنتی است که هدف آن رساندن بهترین برنج ایرانی و با کیفیت به شماست.

قیمت برنج به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت انواع ایرانی را می توان به عواملی نظیر یک دست بودن، زمان خرید برنج، منطقه کشت برنج و عوامل تاثیرگذار دیگر گره زد. هم چنین برنجی که بوجاری شده و بدون نیم دانه باشد قطعا قیمت بالاتری نسبت به برنج های بوجاری نشده دارد. لذا برای دانستن قیمت برنج ایرانی باید مشخص کنید که کدام نوع برنج اعم از برنج فجر، برنج هاشمی، برنج طارم، برنج  ندا، برنج دمسیاه، برنج قهوه ای، برنج امراللهی، برنج بینام، برنج طلایی و سایر برنج ها مدنظر شماست.

خرید برنج ایرانی

برچسب ها: برنج شمال قیمت برنج شمال بهترین برنج ایرانی گران ترین برنج ایرانی ارزان ترین برنج ایرانی انواع برنج ایرانی فروشگاه اینترنتی برنج ایران رایس میل خرید برنج ارزان اینترنتی خرید برنج ایرانی خرید برنج از کشاورز قیمت برنج به چه عواملی بستگی دارد؟



دیدگاه
دیدگاه شما :