برنج ایرانی

29/بهمن/1396 منابع ومقالات بدون دیدگاه

 برنج ایرانی : برنج ایرانی با برندهای متفاوتی به بازارعرضه می‌شوند. برنج هاشمی ، برنج صدری، برنج ندا ،  برنج خزر، برنج طارم ، طارم سنگی محلی ، برنج شیرودی و… بخشی ‌از معروف‌ترین برنج‌های ایرانی می باشند

برنج‌ها به‌ واسطه نوع بذرشان به ۲‌دسته پرمحصول و کم‌محصول تقسیم‌بندی می‌شوند که برای نمونه برنج هاشمی وصدری به‌خاطر محصول خوبی که می‌دهند در دسته برنج‌های پرمحصول قرار گرفته‌اند.

در این بین برنج هاشمی، اگر اصل آن در بازار پیدا شود،جزو پرطرفدارترین محصولات برنج شناخته شده است، به این خاطر که بعد از پخت، هم خوب قد می‌کشد،وهم عطر خوبی دارد و در اصطلاح برنج کاران، خالی و بدون خورشت هم می‌شود آن را میل نمایید.

 برنج ایرانی

بد نیست بدانید که در زمان خرید این نوع برنج و برنج‌های ایرانی دیگر بایستی کمی دست به عصا و سختگیرانه وارد بازار شوید،چراکه درکنار برنج‌های ایرانی،بازارداغ برنج‌های خارجی و شباهت‌هایی که با محصول برنج اصیل ایرانی دارند باعث می‌شود تا مشتریان حین خرید دچار مشکل شوند؛ برنج‌هایی که به‌خاطر دارا بودن مواد مضر مثل سم آرسنیک سلامت افراد را در طولانی‌مدت به خطر می‌اندازند.

اگر می خواهید از سلامت خود محافظت نمایید از برنج ایرانی مرغوب استفاده نمایید. شالیکوبی امین عرضه كننده انواع برنج شمالي و ايراني.

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :